salam kawan2.~...... "OUR GREATEST glory is not IN never failING,BuT In rising uP EVerY tiME we Fail".......Happy alwayz!!i love u!!.
RSS

Pages

Friday, December 20, 2013

20/12/2013

pahit untuk ditelan..
tp terpaksa..
ku terima seadanya..
mgkin ade hikmah disebaliknya.

dah xtau mcmne nak luahkan perasaan ni..
apakah semua ini???

tabahlah wahai hati yg lara..

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Saturday, December 14, 2013

14/12/2013

semalam yg indah..

demi Allah, aku cinta dia..
xsangup rasanye berjauhan dengan dia.
kalau selama ni asyik depan mata je, 
hari2 jumpa, tapi lpas ni terpaksala berjauhan dan jumpa jarang2 je.
semoga hati ni redha 
pasti ada hikmat disebaliknya..
mungkin ini rezeki kami nak kawen..aminn..

ya Allah, semalam lastday dia kja kat compny sama,
kebetolan ada annual diner company,
indahnya semalam bersama dia..
bergambar bersama,mkn bersama, naik stage time dia nyanyi, bg belon, dan bnyak lg.hihi
sampai terbawa2 dalam mimpi..
tapi harini..rasa sedih sgt2..
terjaga dri tdur, tibe2 rase sunyi sgt..
ya Allah.sedihnye..
air mata pon mengalir laju2..
kenapakh begini..huhu.
semoga aku tabah ..
xnak lyan sgt perasaan ini..
sabar Mastura sabar..

rindu,syg kamu abg..

p/s: Setiawangsa - Klang xdela jauh sgt kan..hehehe..:)

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Tuesday, December 3, 2013

L.O.V.E letter 1



I love u abg...

my future mr.fiance & husband..insyaAllah..

love u so much.

Your Love,
Syg.

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...