salam kawan2.~...... "OUR GREATEST glory is not IN never failING,BuT In rising uP EVerY tiME we Fail".......Happy alwayz!!i love u!!.
RSS

Pages

Sunday, July 28, 2013

28/07/2013

salam Ramadhan,

kenapa rasa sedih sangat ni..
sayu jer rasa hati ni..
dah xmampu untuk bertahan lagi..
dan air mata mengiringi..

apa yg aku fikirkan ni??
mungkin aku rindu..
rindu sinar kebahagiaan..
dalam mencapai impian..

aku sunyi..sepi..
hanya di sni mampu aku luahkan..
bukan aku tak bersyukur..
tapi tak salah untuk dapatkan yg terbaik kan?
namun aku perlu usaha lagi..
ya Allah.berikan aku kekuatan..

seandainya di sni rezekiku, aku redha...
kerna hanya Dia yg tahu mana yg terbaik untuk hamba yg lemah ini.

salam rindu...

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Tuesday, July 23, 2013

23/7/2013

salam..

dugaan btol bulan ni..
baru jer nak rasa happy skit..
tiba2 dtg pla problem lain..
lpas satu setel..satu pla dtg..
aishh..penatla mcmni..

serius xda mood arini..
rasa nak balik umah cepat2 jer..
nak buat keja pon jd mlas..
arghh tensionla ..

bilakah semua ni akan berakhir.huh..
sakit kepala pkir masalah yg xsetel2 ni..
buntu...
ya Allah bantulah aku yg dlm kesusahan ni.huhu

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Monday, July 8, 2013

Natural Beauty..

untungnya kalau cantik. xmakeup pon muka berseri2.natural beauty katakan.huhu.
uniknya pengntin ni sbb xmakeup pon waktu mjlis akd nkah.tp tetap cun dan cntik sgt.

(berdasarkn info2 n sumber yg sah:))
tgk gmbr pon da tau..jom usha..

Photo: Mira & Syah
Solemnization
http://khaliffaizal.wordpress.com/

IMG_7384 copy
mcm Ayu Rauhdh..cntik sgt!
IMG_6382 copy

IMG_7591c

IMG_7499 copy
sumber: klik di sini

*teringat kenangan wedding kawanku Hawa..terkejut bila smpai rumah dia,tgk2 dia xmakeup.rupanye2 dia baru lpas solat zohor. lpas solat da xmakeup da..ttp berseri2.seri pgntin kot.bestnyer..
*agak2 klau aku xmakeup waktu mjlis penting ni, berseri2 x?.nak try lah .hahaha.
*nak anak perempuan yg natural beauty la..boleh x?.......hihihi..insyaAllah..k.bye.

IMG_6328

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Tuesday, July 2, 2013

2/7/2013

kenapa ye??

rasa bahagia bila bersama dia,
rasa selamat..damai..
nak dia jer..xnak orang lain..:P
mungkinkah ini dinamakan jodoh?
:)

xmungkin rasa ini sama jika bersama org lain..
sempurna hidup ini bila dgn dia..
gaduh2 pastu xsampai 12jam baik balik..
gaduh lagi..pastu baik.:P
biasela tu kot..suka duka dilalui bersama
yg penuh dgn nikmat dan hikmahnye.:)

kalau boleh hari2 nak dating dgn dia..
nak dia ada disisi menemani diriku yg sepi ini..
tapi apakan dayaku....sebab................

xnikah lagi.huhu..


p/s: aku dibius cinta??hehe.
love u sayangku M,R
mood: tunggu dia masuk meminang :P..gatalnyerrr

 
@putrajaya dgn si dia dan bakal adik2 iparku..hehe.:)

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...