salam kawan2.~...... "OUR GREATEST glory is not IN never failING,BuT In rising uP EVerY tiME we Fail".......Happy alwayz!!i love u!!.
RSS

Pages

Monday, April 29, 2013

29/4/2013

alhamdulillah akhirnye berjaya juga bawa mybabywhite pg keja..hari ini dalam sejarah..hehe..semoga perjalananku dipermudahkan oleh Nya..

sy sayang dia lah..muahahha..nanti ada masa free, nk upload gambar babywhite ..xsempat lg buat masa ni.

elaun shopping sy utk bulan ni terpaksa dikorbankan untuk makeup babywhite.huhu.
xpela la..asalkan di hensem dimataku..hehe..

takziah utk diri sendiri...selamat membayar hutang mulai bulan depan.hahaha..

p/s: long term investment-done, rumah sewa single&selesa- done, kereta- done, next------->
pikir pasal btunang n kawenla pulak :) insyaAllah.

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Thursday, April 25, 2013

cintaku..

Dear Mohd Rahimi,..

Ku ingin kau tahu, ku ingin kau selalu
Dekat denganmu setiap hariku
Sudahkah kau yakin untuk mencintaiku
Ku ingin hanya satu tuk selamanya
Ku tak melihat dari sisi sempurnamu
Tak peduli kelemahanmu
Yang ada aku jatuh cinta karena hatimu

Cintaku tak pernah memandang siapa kamu
Tak pernah menginginkan kamu lebih
Dari apa adanya dirimu selalu

Cintaku terasa sempurna karena hatimu
Selalu menerima kekuranganku
Sungguh indah cintaku

Sudahkah kau yakin untuk mencintaiku
Ku ingin hanya satu tuk selamanya

Ku tak melihat dari sisi sempurnamu
Tak peduli kelemahanmu
Yang ada aku jatuh cinta karena hatimu

Cintaku tak pernah memandang siapa kamu
Tak pernah menginginkan kamu lebih
Dari apa adanya dirimu selalu

Cintaku terasa sempurna karena hatimu
Selalu menerima kekuranganku
Sungguh indah cintaku, cintaku

Cintaku tak pernah memandang siapa kamu
Tak pernah menginginkan kamu lebih
Dari apa adanya dirimu selalu

Cintaku terasa sempurna karena hatimu
Selalu menerima kekuranganku
Sungguh indah cintaku
Sungguh indah cintaku, indah cintaku..

I LOVE U:)

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Friday, April 19, 2013

19/04/13 :)

tapi sebenarnya..

sy sayang dia sangat!

gila xsayang!!hihi

aiip rindu pulak kat dia.duduk sorang2 je kat rumah tu..

sempat lgi usha gambar2 dia yg sempat snap semalam n pagi tadi..:)

rindu pulak kat diaaaa..

ohh my babywhite..love u.

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

19/04/2013

saat ini...

masih begini...

dan begini..

berharap hati ini akan berubah..:)

insyaAllah..

belajar mencintai  sesuatu yang memang dah jadi hak milik mutlak kita..

walaupon perasaan masih begini..tapi akuku hapuskan..

aku perlukan masa...

hanya Allah yg tau perasaan ku ini..

redha...

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Tuesday, April 16, 2013

16/04/2013

ya Allah..

kenapalah jadi mcmni..
aku tension sgt2 ni..
bnyak betol dugaan hidup ni..
kdang2 rasa mcm xsanggup nk tempuhi..
kenapakah ditakdirkan begini..huhu

ape2 pon aku perlu cari jalan penyelesaian yang terbaik
aku redha..
semoga perkara ni xakan berulang lagi di masa akan datang..
mungkin ini yang terakhir untuk masalah ini..

harap2 begitulah..

tension!.:(

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Monday, April 8, 2013

8/4/2013

untungla org bnyak duit kan..nak beli pe2 pon boleh..setakat belanja beli barang2 yg harga satu 5ratus++ tu biase bagi dia...

..1 barang rm 5ratus..kalau 2, 3 barang??

aku yg cukup2 bajet ni pla yg sentap..huhh

aku dgrkan ajer..sengih jap..n diam! :)

kite berbeza....

aku bersyukur dgn ape yg aku ade..

setakat ni je rezeki aku buat masa ni..bersyukur.

kalu aku belanja mcm dia juga, kurus tinggal tulang jela aku.:P

ok.bye.

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Sunday, April 7, 2013

07/4/2013

waiting for my BabyWhiteVivaS..:)



berdebar2la pulak..huhu.agak2 bila akan dapat.my baby ni..minggu depan?bulan depan??hurmm..harap2 before mengundilaa..
nanti boleh balik mgundi dgn keta baru..hihihi.

:)

p/s: mcmne nk parking ek?huhu..risauuu mak!

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Thursday, April 4, 2013

4/4/2013

luahan hati&perasaan yg terpendam!

menyampah btol dgn permpuan tu..bajet bgusla sgt..
bab kerja fine lah aku boleh trima, kalau bab yang aku rase xsesuai., aku xboleh trima..hahaha

cakap bajet bgus je..padahal hampeh..
nak cakap pasal benda baik tu..tp ko xbuat..aku xrespect ko dlm hal ni..hahaha..
kdang2 aku rasa mcm nk tergelak pon ada..hak3..
poyossssss..bjet mcm ko tau semua.tp kenapa yg 1 tu ko xbuat..hahaha..

pe2pon..xpelah..itu cara kau..

tp yg pasti, ko tetap koyasss..
bajet bgusla sgt..haahaha..
nak marah org konon..puihhhh!
myampah btol aku dgn minah ni..huhu

opss..shhhhh..biarlah ia rahsia..hanya aku jer yang tau..
xde kaitan dgn sape2..

p/s: arghhh lega..dr tadi lg aku nk luahkan perasaan ni..tp xsempat..:)..harap2 dia xjumpa blog aku ni.

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Wednesday, April 3, 2013

3/4/2013-angan2ku

jatuhh chenta..

kali ni jatuh chenta with my fav colour..

disbbkan ia adalah my fav  color, maka aku decide utk mjlis snding..dan xsangka sgt2.my future husband pon suka color ni..so kami pilih soft purple utk hari itu.insyaAllah.semoga menjadi kenyataan..jom lyan gmbr kawenn yg bertemakan warna ni:



kredit to: A.BustamiPhotographic




utk baju sandingg aku xnak combine color.nk purple.je..mybe bju tu cmpur soft purle+dark purple skit..xnakcombine dgn warna yg contra..kalau pelamn combine pinkpurple ok jer.cntik!

harap2 ada la bju yg cntik warna ni kat butik pgntin nnti..:)

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

surprise ..

an unexpected gift from My LOVE..hihi



wahh siap posing lg..hehe..cutenyer..

thanks cyg!

p/s:dia punyer birthday..aku pla yg dpt hadiah...terbalik sudaaa.hihihi

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3/4/2013

planning for my second blog...

insyaAllah ..

juz wait n c :)

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Tuesday, April 2, 2013

mine..





Aku nak Dia hanya jadi milik aku seorang shaja!!hurmm

mcmne nak control angin cemburu buta ni...huhu..

I LOVE U!!

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...