salam kawan2.~...... "OUR GREATEST glory is not IN never failING,BuT In rising uP EVerY tiME we Fail".......Happy alwayz!!i love u!!.
RSS

Pages

Sunday, January 15, 2012

15/1/2012

pagi jumaat lepas ada satu berita yang membuatkan aku rasa nak senyum sampai telinga je..hehehe..tapi malangnya masih tak mampu nak senyum sebab banyak persoalan yang masih belum terjawab..whatever! just wait n see..be patient Mastura.

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Friday, January 13, 2012

13/01/2012

wahhhhh!!!!sangat seronok hidup ini bila kita dapat tempuhi sesuatu yang baru....dapat kawan2 baru...dapat pengalaman baru......yeahh!rasa terbuka je minda ni...sebelum ni tak pernah terpkir macam ni pon...makin jauh perjalanan hidup, makin ramaila kita jumpa orang..dan makin banyak pengalaman yang kita akan tempuhi...yang paling seronok, tiada siapa yang mampu halang kita..

"kalau kita xnak berubah dan xnak tolong diri sendiri, so siapa lagi yang akan tlong kita?"

"buatla apa yang kita mampu buat selagi kita ada kudrat dan yang paling penting ianya tidak bercanggah dgn agama. amalkan yang baik, yang jahat buang jauh2"

"i'm happy now"! gud nite. mood(mengantuk.........)




Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Saturday, January 7, 2012

7/1/2012

hello....harini rasa nak usha2 calon2 jejaka hensem dan macho utk dijadikan teman hidup saya.hehe..niat dihati hujung tahun ni saya akan menjadi miliknye..eh eh takla..dia akan jadi milik saya.hehe.so that i can travel anywhere with 'him'...insyaAllah. antara calon2nya adalah:
1.suka colour silver ni..tinted,memang smart n hensem..ye tak?
2.tak suka colour putih ni.tapi kadang2 ok juga..sy berkenan sgt sport rim ni..cun habis!
3. black is the best one..tapi suka sport rim no 2 tu...

(pictures from google)

hensem kan?heheh..i will ensure that one of them will be mine at the end of this year.InsyaAllah..

p/s: lately rasa nak usha2 n survey keta je,tanye2 kawan pasal keta,xsabarla pla..hehe..

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Friday, January 6, 2012

my hopes and dreams for new year

i want to BREAK THE FEAR!
*to be a hardworking person.

*to be a better girl!

* at the end of this year, i will make sure that i have a lot of money.

*to be a pretty girl.

*want buy a car.

*get married soon.insyaAllah.tp xde calon ag lah.hehe

hopes are something that can be achive. but dreams are something that hard to achive.

p/s: kalau diri sendri yang tak nak tolong diri sendiri, sape  lagi yang nak tolong??we should be independent .jgn asyik bergantung pd orang lain je..insyaALLAH! mastura.u can do that..try to be a good one. semoga harapan dan impianku tercapai someday..that's all.thanks.

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...