salam kawan2.~...... "OUR GREATEST glory is not IN never failING,BuT In rising uP EVerY tiME we Fail".......Happy alwayz!!i love u!!.
RSS

Pages

Saturday, July 30, 2011

indahnya alam ciptaan tuhan..

aku bersyukur kerana diberi kesempatan utk menikmati keindahan alam ciptaan tuhan bersama-sama kawan-kawan yang kusayang..
~love this moment~


@L.T Jumaat  22.7.2011

tinggal 4 hari je lagi praktikal..cepat betol masa berlalu..lepas ni plan nak cari kerja pula..insyaAllah.
...salam ramadhan...



Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Wednesday, July 27, 2011

..shhhhhhhhhhhhhh
ada je perkara yang menyentuh perasaan aku semenjak dua menjak ni.macam2.tension! tapi apa yang aku mampu buat??sabor!...apabila sesuatu perkara sensitif tu selalu disebut-sebut, selalu terdengar2 di telinga..makin ari, makin menjadi2,makin dekat dan ini semua membuatt aku jadi tension je..hai orang2 yang berkaitan..tolongla hentikan semua ini..aku nak hidup bahgia tanpa masalah..huhu..korang xperlulah "tolong ingatkan aku" macam lagu ana rafali tu..please do not disturb!..pegi main jauh-jauh!!!

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Monday, July 25, 2011

..

duhai insan yang pernah ku kenali..usah tau berselindung di sebalik wajahmu itu..
aku amat mengerti apa yang kau rasa..dari sudut pandangan matamu sudah dapat ku duga..
usah kau berpura-pura..dan aku tau jawapannya...
seolah2 sudah tertulis di wajahmu itu, suatu jawapan yang tepat dan jelas..
..
..
..
dan sesungguhnya..
..
..
aku redha.....
..
aku redha....
..
dan
..
redha..
selamanya... 

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Wednesday, July 20, 2011

comel x?comel x?

comel x kami??hehe
ra, siti , low n saya..
--
--
--
low paling cumell..hihi..
--
--
--
kamilah budak praktikal yg gila bergambr tiap kali ada function..huwaaa..
--
--
p/s: black n white is our theme...;(
happy go lucky..

SS: KAMI COMEL!!

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Monday, July 11, 2011

aduhaiii...

saya...........
sedang memikirkan sesuatu...
problem yang masih belom setle..huwaaaaaaaaa..
emm..sabor jela..whateverrrr!
:(((((happy go lucky ;)))
babaiii..

p/s: semoga esok sy mampu buat yang terbaik..yes i can!!insyaAllah.

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...